Změna velikosti písma

Fulltextové vyhledávání

Horní menu

Drobečková navigace

Úvodní stránka > Občan a úřad > Aktuality

Aktuality


 

 

Kotlíkové dotace 2022

PODMÍNKY PRO ZÍSKÁNÍ DOTACE.pdf

INFORMAČNÍ LETÁK - KOTLÍKOVÉ DOTACE 2022.pdf

DOTAZNÍK_KOTLÍKOVÉ DOTACE PRO NÍZKOPŘÍJMOVÉ DOMÁCNOSTI.pdf



Oznamování plánovaných odstávek elektřiny

Oznamování plánovaných odstávek elektřiny bude pro občany rychlejší a efektivnější

 

Plakátky, které značily části ulic, kde nepůjde elektřina kvůli opravám nebo dalších jiným pracím na rozvoji a modernizaci distribuční sítě, zmizí. Od 1. září mění společnost EG.D na části svého distribučního území způsob, jakým bude informovat zákazníky o plánovaných odstávkách elektrické energie.

„Rozhodli jsme se sjednotit způsob, jakým budeme ohlašovat plánované odstávky elektřiny. Zvolili jsme přitom tu nejjednodušší, nejrychlejší a nejekologičtější možnost a tím je elektronické oznámení.“ vysvětluje Lukáš Svoboda z oblastního managementu společnosti EG.D.

Tato změna se od září bude týkat celých jižních Čech a podstatné části Kraje Vysočina. „Právě v těchto lokalitách jsme doteď kromě elektronických informací v datových schránkách vylepovali i informační letáky.,“ dodává Miroslav Točín z oblastního managementu.

Služba Distribuce24 je bezplatná a poskytuje nejen informace o plánované odstávce elektřiny.

Po zaregistrování na portále Distribuce24 zde zákazníci najdou svá odběrná místa.  Ve svém účtu si nastaví kontaktní údaje, na které pak budeme ještě zvlášť posílat informace o odstávkách, poruchách nebo servisních pracích.

Zaregistrovat do portálu se dá jednoduše na webu www.egd.cz/d24, stačí si vybrat možnosti které jim nejvíce vyhovují. K uvedené registraci pak stačí pouze několik základních údajů, které najdete na faktuře za elektřinu. Pro snadnější přístup k registraci pomůže i letáček s QR kódem, který Vás na danou stránku přímo navede.

 Případné dotazy na info@egd.cz nebo na 800 22 55 77.

egd.png

EGD_leták_plánované odstávky.pdf



Oznámení pro vlastníky nemovitostí

Oznámení pro vlastníky nemovitostí.pdf



Košík.cz

Online supermarket www.kosik.cz rozšířil službu i do Kamenného Újezdu.

Nejen v době roušek a náledí může být tato služba občanům velice nápomocná.

Na vyzkoušení nabízí supermarket slevu 100 Kč k nákupu nad 1 000 Kč, stačí zadat slevový kód BEZPECNENAKUPY.

A jaké jsou hlavní výhody online supermarketu?

  • Bezpečné nákupy bez front a stresu
  • Doručení až na práh domu
  • Doprava zdarma na 1. nákup nebo k nákupu nad 1 200 Kč
  • Vše na jednom místě: od pečiva po drogerii
  • Klub Plná péče pro seniory a držitele ZTP
    (doprava zdarma, nákup i po telefonu, speciální slevy na základní potraviny)
  • Klub Benjamínek pro rodiče s dětmi do 10 let
    (doprava zdarma, speciální slevy na dětský sortiment, až 5 % nazpět za nákupy)
  • Garance spokojenosti

 



Ombudsman dětem

Ombudsman - leták.jpgOmbudsman - leták -2.jpg

Leták - ombudsman dětem.pdf



Pomoc v péči o seniory

leták online kurzů ledenúnor březen 2021.pdf

pozvánka PhDr. Eva Procházková.pdf



Informační letáky Ministerstva zdravotnictví ČR k problematice nákazy COVID-19

letak MZ - Co Kdyz - pojmy.pdf

letak MZ - Co Kdyz - Priznaky.pdf

letak MZ - Co Kdyz -C- (002).pdf

letak MZ - Co Kdyz -C+.pdf

letak MZ - Co Kdyz -kontakt.pdf



Změna provozní doby provozovny pošty Kamenný Újezd

 

Změna provozní doby provozovny pošty Kamenný Újezd, platná od 1.10.2020: 

Den v týdnu

Provozní doba od 1. 10. 2020

PO

11:00-12:00    14:00-17:00

ÚT

08:00-12:00    13:00-15:00

ST

11:00-12:00    14:00-17:00

ČT

08:00-12:00    13:00-15:00

08:00-12:00    13:00-14:30

 

 



Nabídka pomoci potřebným

Nabídka pro seniory

chcipomoct.cz - jak nas podpořit.pdf

chcipomoct.cz-letak.pdf



Architektonická studii a 3D vizualizaci multifunkčního kulturního objektu "Stodola"

Vážení občané,

nejen kulturní komise, ale všichni, kdo chtějí během letních měsíců pořádat kulturní akce u základní školy, si musí vždy zajistit postavení stanů, mobilní toalety a další nezbytné organizační a technické věci, které jsou velmi náročné na přípravu a ne vždy zcela komfortní pro návštěvníky. Podobně je tomu i v případě setkání, která se konají v parku na náměstí, kde rovněž chybí veškeré zázemí včetně potřebného osvětlení.

Jelikož bychom byli rádi, abyste měli nejen Vy, ale i organizátoři společenských setkání dobré podmínky a nic nerušilo dojem z kulturních zážitků, zadala obec vypracování architektonické studie na podobu a uspořádání trvalého víceúčelového objektu u školy o přibližné velikosti 12 × 27 m a maximální výšce      8 m. Pod jednou střechou by zde mělo být pódium o velikosti cca 9,5 × 5 m, za ním šatna pro účinkující a toalety. Největší část pak bude samozřejmě tvořit taneční parket a místo, kde lze rozmístit buď lavice se stoly (pivními sety), nebo pouze židle pro více jak 200 osob v případě konání koncertů nebo divadelních představení. Plánovaný objekt bude sice zastřešen, ale po stranách volně otevřen na okolní pozemek. V případě nepříznivého počasí jej bude možné ze stran uzavřít textilními clonami. Předložená studie počítá s velkou variabilitou prostoru, aby jej bylo možno upravit podle připravovaného programu.

Vy, kteří navštěvujete pravidelně letní akce odehrávající se na pozemku vedle školy, jistě potvrdíte, že si naše obec takový prostor zaslouží. Tímto krokem by se měla vyřešit řada problémů s pořádáním venkovních kulturních a společenských akcí. Prostor bude využíván nejen obcí, ale i školou a školkou, propůjčit si ho budou moci i místní spolky a organizace.

Architektonickou studii a 3D vizualizaci multifunkčního objektu vypracovali Ing. arch. Petr Skála a Ing. arch. Jan Kabele z Českých Budějovic. Kompletní dokumentaci si můžete prohlédnout v přiloženém souboru (PDF).

Věříme, že tento objekt najde v obci uplatnění a bude sloužit ke spokojenosti všech občanů.

Mgr. Jiří Letovský – PhDr. Roman Lavička, PhD

MULTIFUNKČNÍ KULTURNÍ OBJEKT_KAMENNÝ ÚJEZD.pdf .